maanantai 12. toukokuuta 2014

Huuliongelma osa 2

Hyvin järkyttyneenä voin kertoa, että olen selvittänyt taannoisen huuliongelman syyn. Kyseessä ei sitten kuitenkaan ollut huulirasvat (vaikka ne pari saattoivat pahentaa tilannetta) vaan YSL huulipuna Rouge Volupté 11.

Kävin YSL:n pisteellä Helsingin keskustan Stockmannilla, ja konsulentti tunnisti heti mistä on kysymys. Ilmeisesti ongelma on ollut ihan tiedossa, ja sen aiheuttaa fuksiansävyinen pigmentti. Uusissa YSL:n punissa ei ole ollut tätä ongelmaa, vaan nimenomaan vanhoissa Rouge Voluptéissa. Ongelmaa on lisännyt öljymäisempi koostumus, vahamaisemmista huulipunista reaktiota ilmeisesti ei tule. Tai jos tulee, niin ei yhtä helposti.

Tämä siis ei ole mikään YSL:n oma ongelma, vaan samaa pigmenttiä käytetään tietysti muillakin merkeillä. En tiedä minkä nimisestä pigmentistä on kyse. INCIä en tietenkään tajunnut säästää.

Olen järkyttynyt nimenomaan siitä, että olin hyvin innoissani tästä sävystä. Muista Rouge Voluptén hylsyistä poiketen, tämän korkissa oli peili, mikä oli niin ihana yksityiskohta. Valitettavasti tämä korkki oli myös pienempi muissa punissani, niin en voinut vaihtaa sitä toisen kanssa. 

 Lähetin tuotteen suoraan L'Oréalin asiakaspalveluun. Olen hyvin tyytyväinen heidän menettelytapaansa. Sain hyvin pian sähköpostin aiheesta, jossa he pyysivät lisätietoja lakisääteistä raporttia varten. He eivät voineet sanoa mikä reaktion on aiheuttanut, mutta epäilen konsulentin olevan oikeasssa, sillä hänelle kyseinen ongelma oli tuttu.  Käytän usealta merkiltä kylmänävyisiä huulipunia päivittäin, eikä mikään muu sitä ennen tai sen jälkeen ole aiheuttanut reaktiota.

Sain tilalle pari Rouge Volupté Shine -kuultopunaa. Kuultopunalaatu on erityisen miellyttävä kesäisin ja sopii mainiosti tumman silmämeikin pariksi. Olen tottunut käyttämään aika näyttäviä huulipunia, mutta huomasin kiintyneeni jo tähän nudempaan vaihtoehtoonkin.

Kauneusalan opiskelijana minulle jäi hyvin turvallinen ja luotettava olo tästä reklamaatiosta. Opin, että aina kannattaa avata suu.


4 kommenttia:

  1. Hyvä että syy tuli selville ja pakko myös kehua konsulenttia, että tunnisti ongelman!
    Mukavaa että sait tilalle kuultopunia, vaikka punasta jouduitkin luopumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ei enää harmita.:) Konsulentti on ihan huippu! Täytyy tänään mennä kyselemään häneltä uutuusmeikeistä.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niin oli! Mikään ei ole yhtä tärkeää kuin reklamaation sujuminen nopeasti, helposti ja miellyttävästi.

      Poista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...